Avatar billede Russeren Nybegynder
08. november 2010 - 12:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 skærme 1 pc

Hej.

Jeg har en lille udfordring.

Jeg har et onboard grafikort som kun har 1 udgang, og et eksternt grafikkort med også kun 1 udgang.

Kan jeg køre to skærme med det rette software?

Det onboard er slået fra så det eksterne kan køre nu.
Avatar billede crill869 Nybegynder
08. november 2010 - 12:26 #1
Normalt er det sådan at når du sætter et eksternt grafikkort i lukker man for det onboard grafikkort. normalt kan man ikke åbne for det hvis der sidder et eksternt grafikkort i, så derfor skal du ud og finde dig et nyt eksternt grafikkort med to eller flere udgange.

// crill
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
08. november 2010 - 13:07 #2
blot en bemærkning.. men det har nok noget at gøre med enten det onboard eller det ekstra, da jeg ofte .. med flere forskellige bundkort.. har kørt med både onboard og et ekstra kort på samme tid..

Jeg har ikke oplevet problemet som beskevet .. Så måske det bare er en indstilling ?

prøv at aktivere det onboard kort igen og så kig i egenskaber for skærm når du er kommet ind i windows.. om ikke der skal sættes et flueben i en kasse der hedder noget i stil med "udvid skrivebord til denne skærm" ...
Avatar billede Russeren Nybegynder
21. september 2011 - 09:59 #3
test