Avatar billede formkage Nybegynder
05. november 2010 - 20:38 Der er 3 kommentarer

WRT-54G / WRT 400R Access point

Hejsa :)

Jeg har to linksys routere
WRT-54G
WRT 400R
Lige nu hedder den første netværk
Den anden hedder netværk#2

Kan jeg på en eller lave et access point så man kan gå rundt i huset uden at skal forbinde sig til andre routeren end fx netværk???
Avatar billede kimtheman Novice
06. november 2010 - 12:56 #1
forstår ikke hvad du mener?
Avatar billede formkage Nybegynder
06. november 2010 - 14:45 #2
Sådan så at de hedder det samme på en måde, og at jeg kan komme i kontakt med dem.
Sådan så at de arbejder sammen :D
Avatar billede loke-liscom Nybegynder
08. november 2010 - 18:44 #3
Ahhh... du vil gerne roame mellem dem. Det er ikke noget problem.

Jeg går ud fra at WRT-54G er din router og WRT-400R bare er et AP?? Ret mig, hvis jeg tager fejl!

Sørg for at AP'et sidder i dit LAN, sørg for at deres sikkerhedsopsætning og SSID er ens. Det burde være det!

/Klaus