Avatar billede kheu Nybegynder
05. november 2010 - 13:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Teksteditor til Webside

Hej.
Jeg er ved at lave en side, hvor jeg skal kunne lave et tekst input. Men hvis jeg bruger en standard "form" så skal jeg sidde og taste <BR> for linje skift og i den stil.

Findes der en løsning, hvor jeg kan sætte en ind, der registere <BR> selv. Gerne en mere advanceret udgave også, hvor man kan skifte skrift størrelse og alle sådan noget ting også?

Håber der er nogen der kan hjælpe.!

Morten
Avatar billede keysersoze Guru
05. november 2010 - 13:14 #1
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
05. november 2010 - 13:15 #2
jeg vil selv anbefale tinymce af de to som keysersoze skriver :-)
Avatar billede kheu Nybegynder
05. november 2010 - 14:06 #3
Det var satme simpelt!

Tinymce blev det.
Det virker sgu :)
Tak for hjælpen