Avatar billede dkboy9 Nybegynder
04. november 2010 - 12:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

265 COLOR MODE Dræbte min Mac, jeg har brug for seriøs hjælp her !!

I srsly need some help quick guys

Yesterday I was considering about to get fallout 2 for Mac osx, but as people know Apple removed 256-colour mode from the graphics drivers in 10.5.3, which is required for fallout 2, I installed this dmg file called ( NVIDIADrivers256ColorsFix3.0.dmg / http://www.mediafire.com/?3d2hbizmbzt ) and hoped it could fix it all. After i installed the packet, it said I needed to rebooted my mac before it would work, but when I tried to start it up again it keeps freezing on the mac loading menu!!! Lucky i have two system operations on my mac, which means i could get on my windows without any problems. I tried to talked to my college helpdesk about this problem, but they said a complete format would do the trick. But the problems is that I will lose all my files & notes, and they are very important for e since its I'm a junior college student, and the exsam is just around the cornor. Is there any programs or ways i can transfer my files from my OSX section to my windows section / USB-Hardisk

Undskyld at jeg skrev spørgsmålet på engelsk, jeg har spurgt adskillige forumer
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2010 - 13:14 #1
Personligt ville jeg bare boote fra en live-usb/cd med en version af Linux, og så kopiere alt væk derfra. Ubuntu kan anbefales:
http://www.ubuntu.com/desktop/get-ubuntu/download
Du downloader det til computeren og bruger så en brænder der kan læse cd-billeder til at få det ned på en cd, det kunne være den der sidder i Windows 7 eller et gratis program som dette.
Derefter stikker du cd'en i computeren og tænder den. Hvis ikke det virker, må du lige vende tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2010 - 13:24 #2
Hvis du kigger lidt under der hvor man downloader, er der også instruktioner til, hvordan man installerer Ubuntu på et USB-stik.
Avatar billede dkboy9 Nybegynder
04. november 2010 - 13:27 #3
det er bare et problem, jeg kan ikke finde min mac hardisk på windows. Hvordan er jeg så istand til at brænde / overfører fileren :C
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2010 - 13:33 #4
Du downloader et cd-billede fra den hjemmeside jeg linkede til, brænder det til en cd, eller lægger det over på et usb-stik og booter fra dette, alt sammen fra Windows. Derefter er du i stand til at komme i kontakt med din Mac-harddisk fra Ubuntu.
Avatar billede dkboy9 Nybegynder
04. november 2010 - 13:54 #5
okay nice lydder som en god mulig, jeg ville prøve den af her i weekenden. Er det okay hvis jeg kan pm dig hvis jeg har problemer eller evnt spørgsmål?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2010 - 15:15 #6
Du kan bare skrive her i spørgsmålet hvis du har problemer.
Avatar billede dkboy9 Nybegynder
08. november 2010 - 09:10 #7
Mac driver 8 var en bedre mulighed men tak alligevel