Avatar billede lord-jonas Nybegynder
04. november 2010 - 10:18 Der er 1 løsning

Umbraco: opret annoncer

Hej

Jeg har brug for at man i umbraco kan logge sig ind som forskellige brugere oprette annoncer som skal vises på sitet i en uge hvor de der efter skal ryge af igen men stadig ligge i "annonce arkivet" så man kan bruge den igen senere.

Jeg forstiller mig man sikkert bare kan bruge et nyhedsmodul til det formål da det jo skal være datostyret, nogen som har en idé til hvilket modul jeg skal bruge? jeg kan godt finde ud af at installere det, men at udvikle videre på det er ikke lige min stærke side.
Avatar billede lord-jonas Nybegynder
12. november 2010 - 08:23 #1
lukker.