Avatar billede Halli-Hallo Nybegynder
03. november 2010 - 22:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mangler kunstnernavn

Hej Alle
Jeg mangler et godt kunstnernavn da jeg tager ud og spiller ved fester og andre arrangementer, jeg håber der er nogen herinde der kan komme med et godt bud.
Mvh. fra HH
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2010 - 22:56 #1
Havde været lidt lettere, hvis vi havde lidt merer info.
Man kunne måske bruge noget i dit navn. Og hvilken genre spiller du i? Country,rock osv.
Så lidt mere om dig selv, da det er det der skal reklameres for.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2010 - 01:31 #2
HH er sku da ok, så kommer gæsterne hen og spørger dig hvad HH står for.
Avatar billede Halli-Hallo Nybegynder
04. november 2010 - 13:50 #3
Hej 220661
Jeg kan godt fortælle dig lidt mere om mig. Mit fornavn er Hans og jeg spiller på et Keyboard. Jeg spiller Dinner- og Dansemusik d.v.s. jeg spiller tyske, engelske og danske slagere. Jeg havde tænkt på sådan noget som justme, men dette navn er desværre optaget, så dette kan jeg ikke bruge på min hjemmeside jeg er ved at lave, jeg håber ud fra dette at du og andre nu kan komme med et bud, jeg vil også lige sige at jeg er en solomusiker af amatørtypen, altså ikke en professionel type.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. november 2010 - 19:10 #4
Enig i at det bedste er at det er kort, som jape44 er inde på.
Men at flette Hans ind i det?? Ikke nemt må jeg sige.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. november 2010 - 19:13 #5
Dans på tysk hedder tanz.
Kunne Hans hedde "Thanz", eller lyder det for åndsvagt?
Avatar billede Halli-Hallo Nybegynder
05. november 2010 - 11:14 #6
Hej 220661
Det var ellers et fint svar du kom med, men jeg synes bare det er lidt for kort, ellers er dette navn da meget godt.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2010 - 12:42 #7
Ja ideen med det korte navn var jo at thanz og dans det rimer. Så du måske kunne på din hjemmeside kunne skrive;
"Skal der bydes op til dans, så ring til Thanz"
Avatar billede Halli-Hallo Nybegynder
05. november 2010 - 14:51 #8
Hej 220661
Det havde jeg ikke tænkt på at Thanz og dans kunde bruges sammen så jeg siger hermed tak for dette navn, jeg vil nu prøve at bruge dette navn og se hvor meget held jeg får med det, jeg ønsker dig hermed en god weekend.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2010 - 08:58 #9
Velbekomme. Og held og lykke med det nye navn.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1