Avatar billede Janni Praktikant
03. november 2010 - 01:29 Der er 1 løsning

Søgefeltet når man trykker på start

Øv - så er jeg endnu engang i problemer:-( Kan nogen mon hjælpe?

Når jeg trykker på flaget i nederste venstre hjørne (start) kommer der er menu op med et søgefelt nederst. Dette felt plejer jeg at bruge rigtig meget, og især synes jeg det er godt, fordi det også kan finde ord inde i dokumenter.
Nu synes jeg bare ikke det virkelig optimalt længere - det tager ikke mit eksterne USB-stiks filer med i søgninge, hvilket det før har gjort. Ligeledes er det også ustabil ift. Notebook-filer, som den springer helt over - også selvom jeg søger på filens navn:-(

Hjælp anyone?!
Avatar billede Janni Praktikant
18. december 2010 - 08:49 #1
Problem er løst!