Avatar billede rojan Nybegynder
02. november 2010 - 17:53 Der er 1 kommentar

HP pavilion dv5 ... oplader problem :S

Hej, jeg har et lille problem. Forleden dag, blev jeg træt af , at mit batteri altid løb tør for strøm, hurtigere end den plejede da jeg købte bærebaren. Idag, var jeg over til min forhandler for at afleverer mit batteri, for at undersøge om der noget galt med den eller ej... nu sidder jeg med en pc der ikke har noget batteri, og pludselig virker min oplader ikke :S, der kommer en mærkelig biplyd når jeg sætter den til en stikdåse, hvor den ikke kan oplade. Men når jeg sætter den i en stikkontakt så vil den åbenbart virke.

er der ikke nogen søde mennesker derude, der kan fortælle mig hvad problemet er? for min pc forhandler forstod det ikke rigtigt :/ pls.
Avatar billede NyOpladerDK Nybegynder
16. august 2011 - 03:10 #1
Tja, det lyder sku mærkeligt!! en bip lyd?? fra opladern??

Du kan købe en original hp oplader / hp strømforsyning her: http://www.nyoplader.dk/details.html

Det kan være det hjælper...