Avatar billede brianmanden Nybegynder
02. november 2010 - 10:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MSSQL klient til OS X

Hvad findes der af gratis klienter til OS X så man kan komme i forbindelse med en MSSQL database ?

Til MySQL bruger jeg Sequel Pro og er udmærket tilfreds men den kan desværre ikke forbinde til en MSSQL database.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. november 2010 - 13:48 #1
Find et værktøj der er skrevet i Java og hent MS SQLServer JDBC driver.
Avatar billede brianmanden Nybegynder
02. november 2010 - 15:28 #2
Tak for et hurtigt svar arne_v.

Jeg er ny her på sitet - hvordan tildeler jeg point til dig ?
Avatar billede arne_v Ekspert
03. november 2010 - 02:29 #3
Jeg skal først smide et rigtigt svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. november 2010 - 02:32 #4
Har du fundet et egnet produkt?
Avatar billede brianmanden Nybegynder
03. november 2010 - 09:20 #5
Jeg prøver mig frem med Oracle SQL Developer men ikke med succes :(
Avatar billede brianmanden Nybegynder
04. november 2010 - 09:12 #6
.. og det har så ændret sig .. nu kan jeg connecte til en MSSQL DB med Oracle SQL Developer i OS X... det hjælper når man lige sætter porten til 1433 ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
04. november 2010 - 19:03 #7
:-)