Avatar billede knabdi Nybegynder
01. november 2010 - 16:03 Der er 6 kommentarer

Konvertering fra PDF til Excel

Hej..

Er der nogen der ved hvordan jeg kan konvertere en PDF fil til en excel fil???

Her er mit problem: Altså, jeg er godt klar over at man kan dl'e et konverteringsprogram som direkte smider det der står i PDF'en til excel, men min problemstilling er at jeg har en tabel med flere kolloner og mange tusinde rækker i min PDF, den tabel vil jeg gerne skal se nøjagtig ud på samme måde i excel som i pdf, men problemet er det at i nogen felter i tabellen står teksten  skrevet sådan at noget af teksten er under hinanden, men når jeg så konverterer det til excel så laver den en hel ny række for det tekst der står under, og problemet vil ikke være svær at rette manuelt hvis der ikke var 60.000 rækker. Er der nogen måde at lave den samme tabel i excel ?
Avatar billede frem-ad Professor
01. november 2010 - 16:20 #1
Har du prøvet den her http://www.pdftoexcelonline.com/ den er gratis og jeg mener umildbart den kan.

Jeg plejer at bruge den her men den koster men du kan prøv at lege med den her prøve version på 7 dage her du kan hente den her og der er også en guide video http://www.cogniview.com/pdf2xl-intl-da.php?gclid=CIDx68D0_6QCFUYp3wodrECTKQ
Avatar billede frem-ad Professor
01. november 2010 - 16:24 #2
Før i tiden brugte jeg denne Smart PDF Converter Pro  men ved ikke om den kan fåes mere
Avatar billede ptj_11 Forsker
01. november 2010 - 22:55 #3
Se denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/704330
Spørger fik et brugbart svar på sit sprgsmål.
/ptj_11
Avatar billede knabdi Nybegynder
04. november 2010 - 13:10 #4
tak for det
Avatar billede frem-ad Professor
04. november 2010 - 16:33 #5
Hvad ente det med du gjorde??

Point svar
Avatar billede knabdi Nybegynder
14. november 2010 - 21:28 #6
Jeg har forsøgt mig frem og er ikke kommet til en løsning af problemet endnu, da de fleste konverteringsprogrammer, konverterer direkte. desværre