Avatar billede elgrego Nybegynder
25. juli 2001 - 23:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Rullemenu/rulleknap

Halløjsa ude i de små hjem!

Hvordan laver jeg en rullemenu/rulleknap! F.eks som på www.dr.dk (radio/TV guide, Hovedområder osv.)! Jeg skal altså have en knap (og/el. tekst), hvor mine links dukker frem, når musen kører ind over knappen!
(Og min webudbyder har ikke FP ext.)!

Giv lyd fra jer derude.....
Avatar billede jasber Nybegynder
25. juli 2001 - 23:13 #1
Avatar billede elgrego Nybegynder
25. juli 2001 - 23:23 #2
Jaeh, du! Umiddelbart ser det ud til at være nogeet af det rigtige, men af en eller anden grund, kan jeg ikke markere noget på den side du refererer til - kan du selv det?
Avatar billede jasber Nybegynder
25. juli 2001 - 23:25 #3
hmm... prøver lige. 1 sec.
Avatar billede jasber Nybegynder
25. juli 2001 - 23:27 #4
nææh... det ka\' jeg sgi ik\'... hmm... underligt.

roder lige lidt med det og vender tilbage om et øjeblik :)
Avatar billede elgrego Nybegynder
25. juli 2001 - 23:29 #5
det er dæveleme underligt!
Avatar billede jasber Nybegynder
25. juli 2001 - 23:30 #6
her har du koden vi ikke kunne markere:
//HV Menu- by Ger Versluis (http://www.burmees.nl/)
//Submitted to Dynamic Drive (http://www.dynamicdrive.com)
//Visit http://www.dynamicdrive.com for this script and more

function Go(){return}

</script>
<script type=\'text/javascript\' src=\'exmplmenu_var.js\'></script>
<script type=\'text/javascript\' src=\'menu_com.js\'></script>
<noscript>Your browser does not support script</noscript>

Husk at hente .ZIP filen også, og at læse instruktionerne på siden.

Hvis du gerne vil ha\' det i elektronisk form kan du blot gemme hele WEB siden lokalt (\"file->save as\" osv.)
Avatar billede jasber Nybegynder
25. juli 2001 - 23:34 #7
ach... prøvede lige den der med at gemme siden lokalt og åbne den i min browser... så tuder den over nogle .JS filer den ikke kan loade lokalt.

Nå, men du kan jo altid kigge i sidens source hvis det er.

Forstår ikke hvorfor de har låst den på den måde. Hele ideen med det site (www.dynamicdrive.com) er jo at man kan downloade forsk. scripts osv.
Avatar billede elgrego Nybegynder
25. juli 2001 - 23:34 #8
Jamen, Jeg takker! Jeg går i gang med det hårde arbejde!

ElGrego!
Avatar billede jasber Nybegynder
25. juli 2001 - 23:38 #9
takker for point :)