Avatar billede Adventurer Nybegynder
29. oktober 2010 - 13:04 Der er 3 kommentarer

PHP/MySql freelance udvikler søges

Jeg har et mindre projekt jeg skal have udviklet og leder efter en erfaren, ansvarsbevidst PHP/MySql udvikler, der har tid og lyst til at løfte den tekniske side af projektet. Sikkerheden er vigtig i dette projekt, da det involverer personfølsomme data, så du skal have viden om at håndtere den problemstilling.

Jeg vil foretrække en person, der er bosiddende i København så vi kan mødes, når behovet er der.

Det er en spændende opgave med et stort international potentiale. Opgaven er fra anden side blevet estimeret til 1 mandemåned, men det er jo meget individuelt,

Det endelige system skal hostes på et Unix system f. Mac OS X Server så hvis du har kendskab til denne platform vil det være en fordel men ikke noget krav.

Hvis du er interesseret så skriv. Derefter mødes vi og diskuterer opgaven, samarbejdsmodel, honorering m.m.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Mange hilsner
Finn
Avatar billede The_Buzz Novice
29. oktober 2010 - 13:08 #1
Hej Finn

Hvis du kan klare en distance Freelancer fra Viborg, så tag eventuelt et kig på min side på http://modified.dk/ og http://modified.dk/freelance_php_programmoer.pro

Jeg har blandt andet stået for udviklingen af FakturaService.dk (personfølsomme oplysninger) og stod for at bygge, installere, modificere Debian på denne.

Jeg har over 16 års erfaring med webudvikling, hosting, databaser, programmering osv. Og så er jeg sandsynligvis en del billigere end andre freelancere der bor i dit nabolag. (på grund af højere udgifter osv naturligvis).
Avatar billede 13thsky Nybegynder
29. oktober 2010 - 14:44 #2
Hej Finn

Jeg er bosiddende i København og kan løfte opgaven for dig. Har du en mail-adresse jeg kan skrive til?

Vh.
Kristian Falkenberg
Avatar billede Adventurer Nybegynder
01. november 2010 - 07:40 #3
Hej Kristian.

Du kan skrive til finn@majlergaard.dk. Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mange hilsner
Finn