Avatar billede villestofte Nybegynder
29. oktober 2010 - 10:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adobe cs3 photoshop museproblem

Jeg har nyligt install. Adobe photoshop cs3 på win7 PC
Når jeg åbner et billede i cs3 of fører pegeredskabet hen over billedet, så ændrer markøren sig til et mærkeligt udseende ting.

Der er andre stedet i cs3 hvor det samme sker
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. oktober 2010 - 10:59 #1
Ændre det sig ikke efter hvilket værktøj du har valgt?
Avatar billede villestofte Nybegynder
29. oktober 2010 - 19:51 #2
Ja, det er ikke alle værktøjer det er galt med.
Ved nogle kommer der ikke pilen med det ligner mest med et tegn som ligner  *----+ ca.
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. oktober 2010 - 21:26 #3
og sådant skal det også være.
Avatar billede villestofte Nybegynder
29. oktober 2010 - 22:07 #4
Nej det skal ikke være sådan... så har jeg forklaret mig dårlig, jeg har arbejdet med ps i nogle år, men fejlen er på min vens win7 pc. efter install. af cs3 Ps ( der har ikke været PS før på denne PC)
1.jeg åbner et billede......i PS
2.vælger eks. markeringspilen og FØRER DEN IND PÅ BILLEDET så ændres denne pil til ----+* lignende.
3.bruger jeg beskærinsværktøjog  FØRER DEN IND PÅ BILLEDET  ingen ændring
3. bruger jet tryllestav og FØRER DEN IND PÅ BILLEDET  kommer ----+- lignende
4. markeringsværktøj og FØRER DEN IND PÅ BILLEDET kommer-----+-*lignende
altså det er ikke de rigtige værktølssymboler der kommer når de føres ind PÅ BILLEDET som er åbnet ..
Avatar billede villestofte Nybegynder
13. november 2010 - 09:35 #5
Tak for forslag, men problemet blev ordnet efter jeg install. elements8 som ekstra program, så nu kører cs3 og ellements8 fint
Tak for tips