Avatar billede splint Nybegynder
28. oktober 2010 - 23:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Geninstalere Windows XP På ACER Aspire 3005WLMI

Jeg har de 3 installations-CDer der hører til computeren(bærebar)men den reager ikke på dem. den stater som den plejer Fra harddisken. CDrom drivet vil godt læse DVDer og ander CDer.

venlig hilsen SPLINT.
Avatar billede TGDice Nybegynder
28. oktober 2010 - 23:47 #1
så den siger ikke noget til at du putter en installations CD i?
Avatar billede sobr Nybegynder
29. oktober 2010 - 01:34 #2
Så skal du ind i Setup og ændre til at den skal boote på cd/dvd drevet.

Lige kort efter at du har tændt for pc'en kommer der en besked om hvilken tast du skal trykke på for at komme til Setup :)
Avatar billede splint Nybegynder
30. oktober 2010 - 03:18 #3
Til sobr. jeg har prøvet at sætte den til at boote på cd/dvd drevet. det er den fuldstændig lige glad med.

SPLINT
Avatar billede splint Nybegynder
30. oktober 2010 - 03:26 #4
Til TGDice

altså siger ikke noget og siger ikke noget. Den registerer at der er en CD i drevet og den kan også åbne den men jeg tror ikke at den viser alle filerne på CDen den viser ivertfald ikke nogen fil med benævnelsen exe-install eller lign.

SPLINT.
Avatar billede splint Nybegynder
21. februar 2011 - 21:23 #5
SPLINT
Da der ikke kommer noget svar. Vil jeg selv svare.
Jeg vil sætte en anden Harddisk i i stedet for.