Avatar billede it-interesseret Nybegynder
28. oktober 2010 - 13:14 Der er 1 løsning

Reload vhost-filer - på Windows?

Hej alle

Hvis jeg har foretaget en lille ændring i en vhost fil og gerne vil have den til at slå igennem, har jeg - desværre - måtte genstarte hele Apache hver gang, hvorved de andre sites midlertidigt går offline.

Men i Linux verden findes der er en reload funktion, som blot indlæser vhost-filerne igen, mens apache kører, hvorved man ikke påvirker de andres sites.

Hvordan gøres det tilsvarende på en windows maskine?
Avatar billede it-interesseret Nybegynder
28. oktober 2010 - 16:13 #1
Jeg fandt selv løsningen som er:

"C:\Program Files (x86)\Apache Software Foundation\Apache2.2\bin\httpd.exe" -k restart