Avatar billede jepzen Nybegynder
27. oktober 2010 - 16:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis Office?

Jeg hørte for nylig at man kan downloade en gratis Office pakke på nettet, og at det er sådan en skrabet udgave som Microsoft har lagt ud, og som altså ikke skulle koste noget.

Men det eneste jeg kan finde, er trial/prøveversioner, som vel kun virker i en begrænset periode.

Skulle nogen vide mere om dette, er jeg meget interesseret:)
Avatar billede be_nice Juniormester
27. oktober 2010 - 16:35 #1
Du kan godt hente en gratis Office pakke - dog ikke fra Microsoft, men i stedet det gratis alternativ fra Open Office.

Jeg har ikke hørt om at Microsoft skulle have lavet et gratis tilbud af deres Office pakke - ud over trial versionerne.

Måske kan andre gøre både dig og mig klogere...
Avatar billede KHHP Juniormester
27. oktober 2010 - 16:39 #2
Det eneste jeg har hørt om gratis Office pakker er, at når du køber en ny PC med Windows 7, får du automatisk den skrabede udgave Office 2010 Starter med i stedet for den gamle Microsoft Works, som de har valgt at skrotte.
Avatar billede Vandreren Novice
27. oktober 2010 - 17:36 #3
Denne "Get Microsoft Office For Free Online"-video er over et år gammel. Jeg ved ikke om det stadig virker, men det kan jo afprøves. :)

@KHHP, er der nu også en Office Starter? Oh well, den kan vel ikke være meget værre end Works.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. oktober 2010 - 23:16 #4
Avatar billede Vandreren Novice
27. oktober 2010 - 23:50 #5
Jeg opdager nu, at jeg havde glemt at paste linket i #3.

http://www.youtube.com/watch?v=8a_GgIQhQDE
Avatar billede jepzen Nybegynder
11. december 2010 - 14:43 #6
Tak for responsen. Nu er der kommet Windows live skydrive til alle så vidt jeg ved. Ihvertfald til os med XP:)

Her er det muligt at benytte Word, Excel, mm.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. december 2010 - 23:13 #7
Jep, men det var jo ikke tilfældet, da du oprettede spørgsmålet.... - undskyld kommentaren, og det er ikke fordi jeg selv ønsker points, men det virker lidt arrogant at du lukker spm. nu, uden at spørge andre om de vil have points for datidens gældende svar. - det er jo ikke vores skyld du først finder på at fortsætte spørgsmålet i en tid, hvor der er løsninger til stede... - da du spurgte var muligheden der ikke, og du fik fine alternativer.
Avatar billede jepzen Nybegynder
12. december 2010 - 16:35 #8
Kære Ole

Jeg lukkede den fordi der ikke var kommet nogle svar, kun kommentarer. Og da jeg så selv for nylig fandt et svar, så måtte jeg jo bruge dette som svar. Hvad skulle jeg ellers gøre?

Jeg takker for alle kommentarerne, men der var jo ikke noget reelt brugbart svar iblandt, så derfor kunne jeg ikke give point.

Jeg ønsker absolut ikke at virke arrogant, og at du opfatter mig sådan må stå for din egen regning.

Venlig hilsen

jepzen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. december 2010 - 13:53 #9
Hej Jepsen

En undskyldning herfra, for selvfølgelig har du ret i din betragtning.

Jeg var vist i ualmindeligt dårligt humør lørdag aften, hvilket beklageligvis gik ud over denne tråd.