Avatar billede evilfish Nybegynder
27. oktober 2010 - 10:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

At bruge data fra en stored procedure uden en out værdi.

Hej eksperter

Jeg har en stored procedure som har en syntax:
getDevID(in projectNumber varchar(45))

Den retunere en ID, ved at lave en simpel select statement.

Nu er jeg så i gang med at lave en ny procedure, som skal bruge dette ID, men jeg kan kun finde tutorials, som bruger out værdier til at få data ud af en procedure, men min har ikke nogen out.

Er der en måde så jeg kan kalde min procedure, og vælge data fra den ligesom en select statement (uden out), eller skal jeg redesigne min statement?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2010 - 16:40 #1
Er det ikke bare at lave en SELECT i din SP og saa hente varedien fra result settet?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. november 2010 - 23:54 #2
evilfish?
Avatar billede evilfish Nybegynder
15. januar 2011 - 14:36 #3
Ærlig talt så kan jeg huske problem stillingen mere, og jeg tror også den del blev redesignet. Men læg et svar for din tålmodighed.
Avatar billede evilfish Nybegynder
15. januar 2011 - 14:36 #4
Det skulle havde været en kommentar...
Avatar billede arne_v Ekspert
15. januar 2011 - 17:27 #5
ok