Avatar billede ituteddys Nybegynder
26. oktober 2010 - 22:48 Der er 2 kommentarer

Meget højt CPU-brug - måske virus

Jeg er bange for, at jeg har reddet mig noget snavs i min Dell Latitude. Havde meget højt CPU-brug og har formatteret og geninstalleret flere gange - uden resultat.

Der er mange opdateringer af Windows, men de hjælper kun kort tid. Genstart hjælprer også kun af og til.

Er meget tæt på at skrotte pc´en, som ellers er dyr nok og kun et halvt år gammel.
Avatar billede Sensity Nybegynder
26. oktober 2010 - 22:50 #1
Prøv at gå ind under joblisten (CTRL+ALT+DELETE) Under processer og se hvilket program som trækker mest CPU og skriv det her.

/sensity
Avatar billede ituteddys Nybegynder
26. oktober 2010 - 23:00 #2
Det er browsere, Skype og Tweetdeck  alle sammen programmer, som jeg har brugt længe - lige nu er CPU ikke høj, men jeg har lige kørt en update og genstartet. Er ved at køre et malwareprogram også lgie nu - det ligger højt i CPU´en ;-)