Avatar billede tomcruise Nybegynder
26. oktober 2010 - 09:31 Der er 3 kommentarer

Skype : Lyden falder ud efter nogle minutter.

Hej :)))

Jeg har et problem. Lyden falder ud på skype efter næsten præsis 4 minutter. Det er en hakkende lyd hvor modparten ikke kan høre mig men jeg hører fint. Dette sker hver gang. Jeg har en ny computer og en god forbindelse. Jeg er den eneste i huset med problemet hvor vi deler en router. Har prøvet at geninstallere skype uden effekt.

Er der nogen der kan være sød at hjælpe mig ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. oktober 2010 - 10:10 #1
Prøv de forskellige muligheder under kommunikation gå i kontrolpanel lyd kommunikation og under optagelse brug microfon som standard.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2010 - 10:45 #2
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 07:43 #3
var det løsningen