Avatar billede pagh80 Nybegynder
25. oktober 2010 - 15:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hovedtelefoner: Søger hjælp om kabel til Sennheiser HD570

Det er nogle gamle hovedtelefoner, men lyden er fantastisk. Problemet er bare at ledningen er gået i stykker, og jeg kæmper derfor med at finde et sted hvor jeg kan få en ny ledning.(hvilket ikke er nemt)

Har fundet de amerikanske mål, men jeg er noget usikker på hvordan de skal konverteres til danske.

Den ledning som jeg søger skal have et minijack stik med størrelsen 1/4" i den ene ende og et minijack stik med størrelsen 1/8" i den anden ende.

Jeg tror at det betyder 2.5mm og 3.5mm men jeg er ikke sikker, så forhåbentlig er der nogle herinde som kan give mig et definitivt svar... eller endnu bedre et link til hvor jeg kan købe et sådan kabel.

På forhånd tak.
Avatar billede pagh80 Nybegynder
25. oktober 2010 - 15:28 #1
Ok selve stikkene er vidst 1/8" og 3/32"
Avatar billede jokkejensen Novice
25. oktober 2010 - 15:57 #2
Avatar billede pagh80 Nybegynder
05. november 2010 - 16:43 #4
undskyld for det sene svar.
Håbede på et link til en orginal ledning som kunne købes her i europa, men det kan være det ikke er til at få fat på mere.
Jeg vil prøve at købe dem der og se om det fungere. Er stadig ikke 100% sikker på de størrelser jeg skal have, men det er ikke så dyrt.

Tak for hjælpen.