Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
24. oktober 2010 - 21:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mac opfører sig meget mærkeligt

Når jeg skriver eller bruger min macbook er der opstået et mærkeligt problem. Det sker når jeg læner hånden på computeren som man jo gør når man f.eks. skriver, så springer tingene rundt. Teksten bliver pludseligt markeret eller springer ned og skriver et andet sted i teksten.

Det virker umiddelbart som et hardware problem, og er opstået efter jeg skiftede batteri. Men computeren er gået ned et par gange pga batteriproblemer, så det kan måske også være softwaren...?? Men det er altså når jeg lægger et tryk på forkanten (tror jeg)
Avatar billede egonspock Seniormester
24. oktober 2010 - 22:19 #1
Hvis batteriet af en eller anden grund er for tykt, eller hvis der af en anden grund er for lille plads mellem pegefeltet og batteriet, kan det give den slags symptomer, så ja, det kan godt være fysisk.
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
25. oktober 2010 - 20:47 #2
Hej

Fredt det var problemet! Smid et svar så får du pointene!
Avatar billede egonspock Seniormester
25. oktober 2010 - 23:34 #3
He, jeg ved da ikke hvor fedt det er ;-) Men godt du fandt ud af det under alle omstændigheder!