Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2010 - 18:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Afinstallering af Office 2010

Jeg fik installeret Office 2010, men slettede igen for at ville installere version 64bit. Men men men, hvergang jeg vil aktivere eller anvende det, får jeg beskeden at den ikke kan installeres fordi jeg skulle have haft en Trial på. Det har jeg så ikke, men kan jo heller ikke komme videre. Jeg fik Office 2007 installeret herefter, for at prøve om det var bedre, men når jeg vil åbne mailprogrammet, forsøger den at installere versin 2010. Hvad kanjeg gøre. Jeg har kørt Revo for at finde glemte filer, men der er intet.
Avatar billede lborkdk Nybegynder
24. oktober 2010 - 19:15 #1
Geninstaller computeren :)
24. oktober 2010 - 19:22 #2
Systemgendannelse til FØR du begynde alt det med Office 2010 ...
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2010 - 21:05 #3
JA geninstallere vil jeg da ikke så gerne, det må kunne gøres uden. Og hvorfor ved jeg ikke lige, men der er ingen gendannelsestidspunkter før. Det skulle jeg vel også selv have lavet, eller?
24. oktober 2010 - 21:16 #4
Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---

Der er en slags "Repair" funktion i Office [Microsoft Office Diagnosticering] ... prøv den ...

og/eller

http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)
http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2010 - 21:39 #5
CCleaner var det første jeg prøvede :)

Jeg kører med win7. "Repair" funktion fandt åbenbart oet problem, som den rettede, så nu kan jeg køre installationen, men der er nogle standardmapper i Outlook den ikke kan finde, og derfor afslutter. I word kan jeg køre, men skal installere hver gang jeg åbner det. Kan det mon hjælpe at afinstallere og forsøge igen?
24. oktober 2010 - 21:48 #6
Afinstall med nævnte REVO ( http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html ) - vælg punkt 4 i programmet...

Derefter evt. CCleaner...

Derefter Office 2007 - PS: Vælg "Tilpas" og manuelt vælge ud hvilken elementer du vil have med fra pakken...
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2010 - 19:14 #7
Pyha det var en lang og sej kamp, men nu er det væk og et nyt er installeret og det virker. Så mange tak for råd og vejledning, Smider du lige et svar? ;)
26. oktober 2010 - 19:19 #8
Ping...

Opret evt. manuelt et fint SYSTEMGENDANNELSESPUNKT...
Og en DEFRAGMENTERING...
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2010 - 19:41 #9
Ja gendannelse er gjort, og ryddet godt op blev der også. Man bliver jo så sær bagklog, når der pludselig kommer problemer :)