Avatar billede walid Nybegynder
24. oktober 2010 - 17:48 Der er 2 kommentarer

Jeg kan ikke installere hardware på min computer.

Hej derude, jeg har et lille problem. Det har så gjort at jeg ikke kan høre musik på min computer. Jeg tror det er fordi jeg har installeret ny software på min computer (det er den samme software som før). Men nu kan jeg ikke installere følgende hardware: PCI-inputenhed, Multimedialydkort og C-media USB Audio. Jeg har prøvet alt, men kan bare ikke finde driverne. Og når jeg trykker opdater driver siger den at den ikke kan finde driveren.

Håber i kan hjælpe mig
24. oktober 2010 - 18:02 #1
...installeret ny software ... - du mener altså 100% geninstalation af dit Styresystem ?
Hvilket -> Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ???

Fabrikat, type, model, ... på PC'en ?
Avatar billede walid Nybegynder
25. oktober 2010 - 13:55 #2
Ja jeg har 100& geninstalleret mit styresystem. Dette er mit styresystem, og alt det på computeren.

MS Windows XP Home 32-bit SP3

Intel Pentium 4 631
Cedar Mill 65nm Technology

1.0GB DDR2 @ 266MHz (4-4-4-12)

FUJITSU SIEMENS P5SD2-FM (LGA 775)

SONY TV @ 1024x768
64MB GeForce 7300 SE/7200 GS (ASUStek Computer Inc)

156GB Seagate ST3160815AS (SATA)

HL-DT-ST DVDRAM GSA-H10N

OG JEG HAR INGEN LYD PÅ MIN COMPUTER.