Avatar billede geforce3 Praktikant
22. oktober 2010 - 11:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fallout new vegas til ps3 DLC

Hej, jeg har lige hentet Fallout new vegas i blockbuster.. På sms fik jeg koden til DLC, men jeg kan ikke finde nogen steder at taste den ind :S Er der nogen der kan fortælle hvor det skal gøres?
Avatar billede Springform Nybegynder
22. oktober 2010 - 12:00 #1
I psn er der et menu punkt der hedder "redeem code", oppe i højre hjørne ved indkøbskurven
Avatar billede geforce3 Praktikant
22. oktober 2010 - 12:13 #2
Hmm, der er kun plads til 4x3 tegn.. hvordan fik du det skrevet ind?
Avatar billede Springform Nybegynder
22. oktober 2010 - 19:33 #3
Jeg har desværre ikke fået spillet endnu. Men ellers er der måske en menu når du starter spillet der hedder downloads eller noget i den dur, er der ihvertfald i Fallout 3, der igennem kan man aktivere sin kode
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. januar 2011 - 12:47 #4
Lukker