Avatar billede lauka Nybegynder
22. oktober 2010 - 08:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

mapper skal opdateres inden ændringer træder i kraft

Hej
Jeg har fået et stort problem.Mapperne skal opdateres inden ændringer træder i kraft. Det er kun galt ude på serveren og ikke lokalt. Jeg arbejder på en klient-pc med en hovedserver som database. Min pc er en bærbar Lenovo W700.
Mvh. Lauge
Avatar billede j3ppah Novice
22. oktober 2010 - 09:06 #1
du giver slet ikke nok information, gider du lige prøve at specificere dit problem lidt ?
Avatar billede lauka Nybegynder
27. oktober 2010 - 12:18 #2
Hvis jeg laver en ændring. F. Eks. ændrer folder-navnet sker ændringen først når jeg opdaterer (F5). Eller sletter en mappe. Den forsvinder først når der trykkes F5. Er det info nok?
Mvh.
Avatar billede j3ppah Novice
01. november 2010 - 09:00 #3
Okay det lyder godtnok sært.

Hvilket opretaiv system bruger du ? (XP, Vista, Win7, Ubunto, Mac os?) osv.
Avatar billede lauka Nybegynder
02. november 2010 - 16:17 #4
Det er winXP. Og serveren kører som Exchange
Avatar billede j3ppah Novice
02. november 2010 - 16:23 #5
se om line 157 hjælper: Enable

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Avatar billede j3ppah Novice
02. november 2010 - 16:24 #6
ps har checket om reg filen er i orden, og det er den.
Du skal bare klikke der ud for 157, og tryk kør.
Avatar billede j3ppah Novice
02. november 2010 - 16:26 #7
PPS. det er selvfølgelig der hvor der står enable ud for 157 du skal trykke.
Avatar billede lauka Nybegynder
03. november 2010 - 12:29 #8
Hej. Tak for forsøget, men det hjælper desværre ikke. Har prøvet at genstarte efter ændringerne i registreringsdatabasen.
Avatar billede j3ppah Novice
03. november 2010 - 13:08 #9
Så har jeg desværre ikke flere foreslag
Avatar billede lauka Nybegynder
07. november 2010 - 17:01 #10
lukker spørgsmål uden at få løst problemet