Avatar billede tetrix Nybegynder
20. oktober 2010 - 17:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PayPal -> Nordea

Hej.

Har overført penge til min konto hos Nordea. Har indtast korrekt data, var dog i tvivl om "Giro" eller "Non-Giro", men fik fortalt at det var Non-Giro.

Efter 2 dage står status på PayPal nu som "Gennemført", men på min netbank kan jeg ikke se at der er kommet nogen penge ind? Går der tid før jeg ser pengene, eller er der opstået en fejl?

Tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2010 - 17:30 #1
Det er ikke noget jeg kender til, har bare set på nettet, at flere har modtaget pengene efter 3 dage......
Avatar billede tetrix Nybegynder
20. oktober 2010 - 17:43 #2
Men PayPal siger jo at overførslen er gennemført.. Så skal jeg vente yderligere, eller skal jeg ikke regne med at få dem?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2010 - 17:51 #3
Som skrevet før, har jeg set på nettet, at flere har modtaget pengene efter 3 dage, så prøv lige at vente et par dage endnu.
Du har jo kun ventet i 2 dage.  :-)
Avatar billede tetrix Nybegynder
21. oktober 2010 - 11:33 #4
Fik pengene i dag, så du havde jo ret. Læg et svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2010 - 11:52 #5
Kommer her.  :-)
Avatar billede delvis-begynder Nybegynder
24. oktober 2010 - 07:10 #6
Der er ikke noget at sige til du undrede dig, det gjorde jeg bare ved at læse din lærerige tråd, så tak fordi jeg måtte se dig over skulderen. ;)

Du fortjener en kommentar og bemærkning for en nyttig tråd, hvis den bliver registreret når tråden er lukket.

Det er tankevækkende, hvem der tjener renter på de pengeoverførsler, når pengene ligefrem hænger 3 dage i et tomrum.

Hele 3 dage og så i vor elektroniske verden. ;)

Når jeg flytter penge mellem to forskellige banker, kan jeg se beløbet ved modtagerbanken sekundet efter.

Rigtig god dag.