Avatar billede dk-t Nybegynder
20. oktober 2010 - 12:57 Der er 10 kommentarer

torrent webside

Hejsa,
jeg tænkte lidt på at starte en DK torrent site, hvor man kunne dele sine filer :)  ..

Nogen der kender nogen gode php scripts eller cms system ??

hvis der er nogle som hved hvad de har brugt på nxtgn.org kunne jeg godt tinge mig at bruge det.

hilsen
dk-t.org
Avatar billede noltus Novice
20. oktober 2010 - 13:44 #1
Her er nok ikke det bedste sted at spørge,prøv istedet http://forum.suprbay.org/
Avatar billede jps6kb Novice
20. oktober 2010 - 14:02 #2
Jeg kan ikke se noget galt i at spørge... teknologien er jo ikke ulovlig på nogen måde - det der oftest bliver delt er der imod.
Avatar billede tetrix Nybegynder
20. oktober 2010 - 17:44 #3
Er det noget ala. dette du leder efter?

http://sourceforge.net/projects/tbsource/
Avatar billede noltus Novice
20. oktober 2010 - 20:32 #4
jps6kb
Jo i Danmark er det ulovligt,hvorfor tror du TPB erspærret af din ISP
Avatar billede noltus Novice
20. oktober 2010 - 20:34 #5
jps6kb
Jo i Danmark er det ulovligt,hvorfor tror du TPB er spærret af din ISP
Avatar billede tetrix Nybegynder
20. oktober 2010 - 21:44 #6
noltus
Som jps sagde er det dét der bliver delt der er ulovligt. På TPB er det jo netop det tilfælde ;-)
Avatar billede dk-t Nybegynder
20. oktober 2010 - 21:46 #7
det komme jo and på hvad man ligge ude på sign side... det har jo være til open source software.

men jeg kan ikke ses hvad jeg skal bruge til det...
Avatar billede tetrix Nybegynder
20. oktober 2010 - 23:19 #8
Kan du omformulere det? Du vil ikke bruge open source software, eller hvad?
Avatar billede dk-t Nybegynder
20. oktober 2010 - 23:48 #9
jo jeg vil bruge ope source software til websoftware
Avatar billede dk-t Nybegynder
22. oktober 2010 - 12:39 #10
jeg har fundet nåde som heder xoops og der til kan man ligge et torrent system med i...