Avatar billede flodpanter Nybegynder
20. oktober 2010 - 10:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grønlandsk CultureInfo

Jeg har set flere stedet på nettet, der indikerer, at grønlandsk findes som en gyldig CultureInfo med lcid=1135, men jeg kan ikke selv oprette et CultureInfo-objekt med denne værdi.

kig evt her: http://authors.aspalliance.com/aspxtreme/sys/globalization/demos/CultureInfo.aspx

What to do?
Avatar billede aaberg Nybegynder
20. oktober 2010 - 10:58 #1
Hmm, virker fint hos mig:

CultureInfo ci = new CultureInfo("kl-GL");

Kan det være .NET versionen. Jeg bruger version 4.
Avatar billede aaberg Nybegynder
20. oktober 2010 - 11:00 #2
Hvilken fejlmeddelelse får du?
Avatar billede flodpanter Nybegynder
20. oktober 2010 - 11:46 #3
Jeg har ikke kunnet se dokumentation for dette her: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd997383.aspx

Jeg kan i det hele taget ikke se, hvornår grønlandsk er kommet til.

Jeg har dog lige fået en kollega til at teste i 4.0. Det ser ud til at fungere fint.

Jeg har pgså fået en kollega der har Windows 7 installeret til at forsøge sig med 3.5 frameworket i VS 2008. Dette fungerer også. På hans maskine, kan jeg se at det er muligt at vælge Greenlandic ifm den generelle sprogopsætning, hvilket det ikke er på min XP-installation. Det er derfor ikke kun .net der er begrænsningen her....tak for hjælpen.
Avatar billede flodpanter Nybegynder
02. maj 2011 - 09:30 #4
svar