Avatar billede 44nato44 Nybegynder
19. oktober 2010 - 16:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ændre filter per taste tryk

Hej

Jeg er ikke helt sikker om dette er muligt, det er lavet med vba kode.

Jeg har et søge felt some opdatere en sub form, og jeg har fået den til at opdatere for hver taste tryk jeg laver. Jeg bruger filter til det.

Så når jeg søger efter navn, og trykker t så kommer alle med t og hvis jeg taster o så alle navne med to osv

Måden det virker på nu er at for hver taste tryk så opdatere den en label felt som jeg bruger til at definere min filter med.

Meeeeen her er så problemet, hvis jeg sletter i tekst boksen så kan jeg ikke få det slettet i label feltet da jeg ikke kan se hvor i tekst boksen der er slettet.

Et andet problem jeg har er at jeg ikke kan se hvad der er skrevet i tekst boksen før efter at fokusen er væk fra feltet. Er der en måde uden om det ?

Er der nogen som har en ide ?

MVH

Torben
Avatar billede anlu Nybegynder
19. oktober 2010 - 18:17 #1
Hvorfor kan du ikke se hvad der står i textboksen før fokus er væk?

Jeg tænker, du kunne bruge textboksens Change-event til at sætte filteret, baseret på text-property. Så skal du ikke bekymre dig om tastetryk mv. Eller er der en grund til at det ikke er muligt i dit setup?
Avatar billede 44nato44 Nybegynder
06. marts 2011 - 13:27 #2
Anlu,

Du maa meget undskylde jeg ikke kom tilbage, men jeg fik det til at virke.. kan ikke lige huske hvordan, da det er noget tid siden.

Saa jeg annullere lige denne