Avatar billede ullum Praktikant
18. oktober 2010 - 19:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Buffalo Linkstation LS-CHLE83

Hej med jer.

Jeg arbejder i øjeblikket med ovennævnte der kører perfekt. Jeg vil bare gerne have en større hd i, men når jeg sætter en anden (har jeg prøvet med to forskellige) booter den og stopper kort efter og blinker rødt i sekvenser af 6, hvilket betyder harddive not recognized. men det spinder op og der læses lidt på det. Nogle tip til hvordan jeg kommer videre vil være velkomne
Avatar billede ullum Praktikant
21. oktober 2010 - 22:02 #1
hmm giver op
Avatar billede Sweeeeet Nybegynder
28. juni 2011 - 12:11 #2
Har du fundet en løsning? jeg har Buffalo Link Station HS-DHGL og min hd er stået af og aner ikke hvad jeg skal gøre?
Avatar billede ullum Praktikant
28. juni 2011 - 13:00 #3
Nej, prob. er at den ikke forstår at der er større hd i, jeg valgte at købe en anden, mao en i samme strørrelse burde virke, hvis det ellers er den der er død.
Avatar billede Sweeeeet Nybegynder
28. juni 2011 - 13:51 #4
Bare ok. Nogen ide om hvordan jeg reinstall. min?
Avatar billede ullum Praktikant
28. juni 2011 - 18:28 #5
Tror d r plug n' play