Avatar billede swenn Nybegynder
18. oktober 2010 - 15:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

uTorrent og Windows Server 2008

Hej Eksperter!

Jeg havde en medie server fra HP hvor der var installeret windows home server på. Desværre døde strømforsyningen. Jeg havde uTorrent kørende på den hvorpå der var tilknyttet et web-interface så jeg kunne starte en torrent uanset hvor jeg var.

Hele mit spørgsmål går på, om det er muligt i windows server 2008?
Sådan som det er nu, "fungere" det. Men kun når jeg er logget ind via fjernskrivebord. Når jeg logger ud, så slukker den også for uTorrent. Og jeg kan ikke få forbindelse. Er der en mulighed for at få den til at køre i baggrunden altid?
Avatar billede Spotgun Seniormester
18. oktober 2010 - 16:09 #1
Undlad at logge ud af din RDP session, og nøjes i stedet med at lukke RDP vinduet på krydset. Så vil din session køre videre på serveren.
Avatar billede swenn Nybegynder
18. oktober 2010 - 16:24 #2
Det var lidt mere simpelt end jeg havde forestillet mig. Men det virker :-)

Tak for det. Du kan bare smide et svar.
Avatar billede Spotgun Seniormester
18. oktober 2010 - 16:29 #3
Værsgo :)