Avatar billede heman.dk Nybegynder
18. oktober 2010 - 15:32 Der er 5 kommentarer

Predefineret sync option på Nokia E52

Hey,

Jeg har en Nokia E52, som er sat op til at synkronisere min arbejdskalender. Alle kalendernoter i den kalender bliver downloaded til min telefon. Problemet er, at jeg også bruger den telefon til privat brug og jeg ønsker ikke at min telefon skal uploade kalendernoter til min arbejdskalender (mail for exchange).

Så mit spørgsmål er; er det muligt at predefinere en option sync, der er anderledes end public (eks. 'private' eller 'ingen') eller kan jeg sætte den op til kun at hente kalendernotater og aldrig uploade dem?

På forhånd tak for hjælpen og have en god dag.

Hilsen Henrik
Avatar billede LarsDC Nybegynder
18. oktober 2010 - 15:54 #1
Menu -> Kontrol Panel -> Telefon -> Synk. -> ryk ned på Noter og tryk "Valg" -> Rediger Synk.profil -> Ryk ned til Synkroniseringstype og vælg skift -> Vælg kun til Telefon

Se om det virker. Det er mit umiddelbare bud.
Avatar billede heman.dk Nybegynder
18. oktober 2010 - 17:20 #2
Når jeg opretter en E-mail adresse inde i Beskeder -> Indstillinger -> Synkroniserings-e-mail, så forsvinder den derinde fra så snart jeg har oprettet den; any good ideas?
Avatar billede LarsDC Nybegynder
18. oktober 2010 - 20:39 #3
Prøvet at oprette den via Menu -> Email -> Indstillinger

i stedet?

Jeg havde problemet i starten. Kan bare ik huske hvad jeg gjorde...

Hvis din telefon er i arbejdstilstand så prøv at skift til personlig.

Kan gøres under Menu -> Kontr. Panel -> Tilstande og så den første menu derinde.

Mener det gjorde tricket for mig.
Avatar billede heman.dk Nybegynder
18. oktober 2010 - 22:14 #4
Har prøvet begge ting; men mange gange tak for forsøget.

Puha, det irriterer mig det her.. hehe..
Avatar billede LarsDC Nybegynder
19. oktober 2010 - 13:25 #5
Irriterer skam også mig at jeg ik kan huske hvad jeg gjorde. Havde samme problem da jeg pakkede min E52 ud af æsken :P

Rodede rundt og så var den der pludselig.

Forsøgte lige at koble min op til min firmamail nu og der fungerede upåklageligt.