Avatar billede vibefy Nybegynder
18. oktober 2010 - 15:01 Der er 1 løsning

Iphone 3G kan ikke forbinde til WiFi netværk..?

Hej :-)

Jeg har for 1½ år siden købt en iPhone 3G fra ny hos Telia.. Den har fungeret helt perfekt helt indtil nu. Jeg har for omkring en måned siden jailbreaket min iPhone, og den fungerede stadig uden problemer. Da jeg på min efterskole koblede på vores WiFi netværk kom jeg uden problemer på det, og surfede rundt længe med min iPhone.. En dag koblede jeg så min iPhone af netværket og ville på det igen, men kunne ikke koble mig på? Jeg prøvede længe at koble mig på på alle mulige måder men forgæves. Da jeg så kom hjem på efterårsferie, prøvede jeg vores netværk herhjemme.. Men det virker heller ikke. Min iPhone kan engang imellem finde netværket og når jeg finder det, så kommer meldingen "kunne ikke oprette forbindelse til netværket"

Jeg har så prøvet at gendanne min iPhone og fjerne jailbreaket, men det virker stadig ikke.. Min bror har jailbreaket hans 3GS på nøjagtig samme måde og han har ingen problemer overhovedet. Derfor synes jeg det er virkelig mærkeligt at min ikke virker.. Jeg har søgt på nettet og har fundet forums hvor mange andre har samme problem, men jeg kan ikke finde en løsning.
Jeg håber der er nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre ;-)

Min efterskole kører med WPA Enterprise beskyttelse og vi kører selv med WPA beskyttelse derhjemme..

(Jeg har set at der er en åben tråd omkring det, men jeg synes ikke han har beskrevet hans problem særligt godt, og han får ingen svar, så jeg ville selv oprette en tråd)

På forhånd tak.
Avatar billede vibefy Nybegynder
09. april 2011 - 15:15 #1
Selvløst