Avatar billede vieira Nybegynder
16. oktober 2010 - 19:09 Der er 1 kommentar

køb af ram

Hejsa

Jeg står og vil gerne have mere ram i mine 2 bærbare computere men er i tvivl om at jeg køber de rigtige.

Jeg har kigget lidt rundt på nettet men syntes priserne er meget forskellige, hvor kan man købe sikkert og være sikker på at det er det rigtige jeg får købt.

Det som jeg skal bruge er til den 1. computer som er en

advent 1315 nordic

1 GB DDR2-667 PC2-5300. Det skal være kort og tykt

min 2. computer

Acer Aspire 5102WMLi

1 GB DDR2 (pc4300) varenummeret hedder KVR533D2S4/1G har jeg fundet ud af. det er også kort og tykt

Hvordan kan det være at nogle ram er lange og smalle og andre er korte og lidt tykkere, og er der forskel på om det hedder SO-dimm ram eller ej.
16. oktober 2010 - 19:28 #1
Ta' 'dyret' (PC'en !) med ned til PC-dimser butikken, så er du mere sikker på at få det rigtige...