Avatar billede hkprofil Forsker
16. oktober 2010 - 14:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Picasa

Jeg har et diasshow, som jeg gerne vil lægge musik på. Det kan jeg kun får lov til hvis jeg "laver en film", men når jeg har lavet filmen, kan jeg kun lægge 1 stk. musik på. Jeg kan kun tilpasse billederne efter lyden, så de kommer til at køre alt for stærkt, er der nogen der kan løse dette problem - på forhånd tak.
mvh
Avatar billede milter Ekspert
16. oktober 2010 - 17:19 #1
Avatar billede milter Ekspert
16. oktober 2010 - 17:25 #2
Og herunder forklares, at Picasa kun vil acceptere 1 lydspor ad gangen. Løsningen på det er at sætte to eller flere lydspor sammen, så Picasa ser dem som et.

For at kunne det, skal du i gang med et lydredigeringsprogram. God arbejdslyst :-)

http://www.google.com/support/forum/p/Picasa/thread?tid=5dc48bd5be63245e&hl=en
Avatar billede hkprofil Forsker
18. oktober 2010 - 07:33 #3
Tak Milter nu ved jeg hvor jeg kan finde hjælpen, hvis jeg vælger denne løsning Vil dog lige undersøge om jeg har alternative muligheder for at lave et diasshow, måske skal jeg flytte dem til Power Point. Ssnd venl. svar :-)
Avatar billede milter Ekspert
18. oktober 2010 - 12:19 #4
Svar kommer her. Held og lykke :-)