Avatar billede jacobworm1 Nybegynder
15. oktober 2010 - 22:37 Der er 11 kommentarer

min computer kan ikke installere noget på min

hej hvad skal jeg gøre, jeg kan ikke installere noget på min computer, hver gang jeg prøver så imens den er igang så kommer der et fældt op hvor der står at min windows installere er installeret forkert. hvad skal jeg gøre
Avatar billede jacobworm1 Nybegynder
15. oktober 2010 - 22:38 #1
og jeg har en hp pavilion dv9000
15. oktober 2010 - 22:47 #2
Velkommen til E. ...

Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Er det sket 'pludseligt' ?

Er du 'Administrator' eller 'almindelig' bruger på systemet ?
Avatar billede jacobworm1 Nybegynder
15. oktober 2010 - 22:50 #3
vista. ja jeg er administrator
Avatar billede jacobworm1 Nybegynder
15. oktober 2010 - 22:56 #4
Det er en vista Hp pavilion dv9000
Avatar billede welcor Nybegynder
15. oktober 2010 - 23:05 #5
... ser i sin magiske krystalkugle...

Desværre - der  kom ikke noget frem.

Vi har ganske enkelt brug for mere information for at kunne hjælpe dig:

- dit operativsystem
- fejlmeddelelsen som du får (ord for ord, ingen forkortelser)
- hvad det er du forsøger at installere
Avatar billede nissen2630 Novice
15. oktober 2010 - 23:21 #6
Prøv at højre klikke på installations filen og vælg "kør som administrator"

Det er da et forslag
Avatar billede jacobworm1 Nybegynder
15. oktober 2010 - 23:50 #7
det er fordi at jeg vil afinstallere mit kaspersky virus program så jeg kan hente det nye. så går jeg og trykker rediger, reparer eller fjern så når jeg har trykket der, så kommer der ( der kunne ikke opnås adgang til tjenesten. windows installer. dette kan ske hvis windows installer er installeret forkert. )
Avatar billede nissen2630 Novice
16. oktober 2010 - 00:18 #8
Avatar billede jbz Novice
16. oktober 2010 - 00:33 #9
Her er en artikel fra ms om Installerproblemet:
http://support.microsoft.com/kb/555175
tror også den gælder for Vista, (i Windows 7 reparere installer sig selv - si'r de)

Evt. en nyere installer, der skulle passe til Vista også:
http://support.microsoft.com/kb/942288/da

Held og lykke!
Avatar billede jacobworm1 Nybegynder
07. januar 2011 - 19:03 #10
Tak for hjælpen. Ps hvordan sletter man ens spørgelsmål.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2011 - 19:25 #11
Du kan ikke slette et spørgsmål. Du ska be om "Svar" fra den/de som har hjulpet dig.
Der kan kun tildeles point til "Svar" ikke til "Kommentar".

Når der er sendt et "Svar" lukker du spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.

I dine ekstra-spørgsmål sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Du sender et "Svar" ved at flytte den lille prik lige over boksen du skriver i.  :-)