Avatar billede jesper-mp Nybegynder
15. oktober 2010 - 15:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rediger sprog i officepakken

Jeg har netop købt office 2010. Men kom til at installere den danske version - er der nogle der ved om det kan laves om til engelsk uden at jeg skal reinstall.?

På forhånd tak
Avatar billede ptj_11 Forsker
16. oktober 2010 - 12:36 #1
Jeg har aldig prøvet Office 2010, men jeg ville i dit sted prøve at køre installationen igen, og denne gang vælge den engelske version.
Dette selvfølgelig kun, hvis ikke der er en mlighed for at skifte sprog inde fra selve programmet.
/ptj_11
Avatar billede jesper-mp Nybegynder
16. oktober 2010 - 13:52 #2
Og det var lige præcis det jeg gerne ville undgå. Har købt det over nettet og ved ikke om man bare kan lave en reinstallering
Avatar billede ptj_11 Forsker
16. oktober 2010 - 14:29 #3
Normalt vil man kunne vælge, enten aat afinstallere, reparere, eller tilføje komponenter, herunder vil du sikkert kunne installere flere sprogpakker, eller ændre i bestående installation.
Der er sikkert flere forskelle på en dansk og en engelsk version, så jeg tror ikke du vil kunne ændre installationen fuldstændigt, uden en geninstallation.
/ptj_11
Avatar billede jesper-mp Nybegynder
18. juni 2011 - 12:08 #4
test