Avatar billede djkasse Nybegynder
15. oktober 2010 - 10:03 Der er 4 kommentarer

Imac 21.5 mangler Partition

Hejza alle sammen. Min lillebror har en Imac stående som han har lavet rod i nu, for han har kommet til og slette selve partitionen med mackintosh på, så han har kun en partition med XP på nu. Jeg synes snart jeg har prøvet alt men kan ikke få den partition tilbage. Den vil slet ikke læse nogle af de skiver jeg smider i den & det værste af det hele er så at de skiver der hørte med til den fra starten af har min lillebror smidt væk. Er der nogle af jer kloge hoveder her inde der ved hvad man kan gøre for og få den partition tilbage for er lidt ufedt og have en imac og så er det med XP på

På forhånd tak
                      Mvh djkasse
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2010 - 10:30 #1
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. oktober 2010 - 10:39 #2
Har den det rigtige formatering? HFS+.
http://www.eksperten.dk/search?q=formatering+af+mac
Avatar billede djkasse Nybegynder
17. oktober 2010 - 21:40 #3
Nej der ligger kun en partition med NTFS hvor der er installeret xp på.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. oktober 2010 - 22:12 #4
Så må du jo give den den rigtige formatering.