Avatar billede jonasbh Nybegynder
13. oktober 2010 - 14:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HTC Legend kan ikke finde sin aktuelle placering??

Hej

Er der nogen, som ved hvordan man får en HTC Legend til at finde sin aktuelle placering.

Det drejer sig om HTCs vejr widget, som ikke længere vil finde det lokale vejl, fordi den ikke kan finde sin aktuelle placering.

Jeg har prøvet at fjerne HTCs widget og sætte den op igen.

Den står på "Aktuel placering" og jeg har synkroniseret flere gange.

På forhånd tak!

Mh. Jonas
Avatar billede thegod117 Nybegynder
13. oktober 2010 - 14:50 #1
Hvordan er telefonens indstillinger under "Lokalitet" ?
Avatar billede jonasbh Nybegynder
13. oktober 2010 - 14:54 #2
Under Lokalitet kan man slå wifi og GPS til og fra. De er pt. begge fra, men det hjælper f.eks. at slå GPS til.
Avatar billede thegod117 Nybegynder
13. oktober 2010 - 15:05 #3
Vejr Widgettten skal bruge et eller andet for at den kan bestemme din lokalitet.
Du skal derfor enten slå "Wifi / mobile netværk" eller GPS til under lokalitet. Når begge er slået fra har telefonen så at sige ingen idé om hvor den er.
Jeg vil anbefale dig at slå "Wifi / mobile netværk" da er minimalt hvad det bruger af strøm, og kan bestemme din lokalitet præcist nok til at bl.a. vejr widgetten vil virke.
Avatar billede jonasbh Nybegynder
13. oktober 2010 - 15:14 #4
Problemet er at wifi har været slået til uden at den finder en aktuel placering.

Først var den konstant låst til en fransk by og nu vil den bare ikke finde en placering.
Avatar billede thegod117 Nybegynder
13. oktober 2010 - 15:18 #5
Så ved jeg godt nok ikke lige hvad problemet er.
Hvis indstillingen "Brug trådløse netværk" er slået til under Indstillinger - Lokalitet, så burde det virke. Hvis ikke kan jeg desværre ikke klare det.
Avatar billede jonasbh Nybegynder
13. oktober 2010 - 15:22 #6
Vupti, så ville den igen.

Tak for dit svar. Du får pointene
Avatar billede lusodana Seniormester
31. marts 2013 - 15:18 #7
Jeg har også fået det samme problem med min HTC One V. Før jeg rejste til Aalborg, stod der på skærmen Tranbjerg (hvor jeg bor). Efter et stykke tid i Aalborg, vejret Widget skiftede til Aalborg (OK). Men nu har jeg været i Tranbjerg i 2 dage uden at lokalitet skiftede.