Avatar billede lars_s Nybegynder
12. oktober 2010 - 16:25 Der er 1 kommentar

Køb af bærbar i udlandet

Hey folks

Jeg er på nippet til at købe en bærbar i udlandet. Er der nogle ting, jeg skal være opmærksom på - udover at toldvæsenet gerne vil have mig til at betale ekstra for den, end jeg rent faktisk giver - og jeg kommer til at mangle æ, ø og å indtil jeg kommer hjem og kan købe mig et keyboard.

Jeg tænker noget i stil med, at DVD-drevet kan have regionskoder, som man ser fra fra DVD-film, og dermed er ubrugeligt i DK eller sådan noget?

Jeg skal købe den i Asien nærmere bestemt Hong Kong.

Håber nogen kan hjælpe.

Vh

Lars
Avatar billede Jensen DK Novice
13. oktober 2010 - 07:28 #1
Du skal betale moms og afgift til DK. så det kan nok ikke betale sig.