Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
12. oktober 2010 - 15:44 Der er 1 løsning

Mellemrumstangent skal sættes tilbage

Har Logitech MX3200 tastatur, som jeg har renset ved at fjerne taster, rense dem og rundt om dem og tilbage med dem. Okay, so far.

Uheldigvis fjernede jeg også mellemrumstangenten (inden jeg læste, at det skal man ikke) og nu har jeg problemer med at få sat den rigtigt tilbage. Der er noget, der ligner en fjeder, men hvor den skal sættes i spænd, kan jeg ikke regne ud.

Jeg har flere gamle tastaturer liggende, men jeg er glad for det her, og det fejlede ikke andet, at det var møgbeskidt.

Hvis I har brug for billeder, kan jeg evt. lægge dem på min Facebook konto (nemmere end min hjemmeside)
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
12. oktober 2010 - 16:30 #1
Har selv løst opgaven ved at pille mellemrumstangenten af et af mine gamle tastaturer.