Avatar billede smedenhansen Nybegynder
12. oktober 2010 - 11:24 Der er 5 kommentarer

Bookingsystem

Hej eksperter,

Jeg står med et problem.
Jeg skal hjælpe en kammerat med hans hjemmeside. Han har allerede en, men den skal shines lidt op og desuden ind i et CMS, så han selv han opdaterer siden.
Mit problem er, at jeg ikke er den store script-haj, og derfor er kommet i problemer.

Her (http://www.web-ice.dk/dato.php) findes et fire-trins bookingsystem. Dette vil jeg gerne have 'klippet ud og sat ind' i deres CMS. Jeg ved bare ikke, hvor jeg skal klippe fra.

Er der en ekspert, som har mod på at hjælpe mig med dette?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. oktober 2010 - 12:02 #1
start med at spørge
easway - Michael Valentin Juhl (c)2006
mail [at] easway.dk
Avatar billede w13 Novice
12. oktober 2010 - 12:07 #2
Hvilket CMS benyttes? De fleste har jo mange plugins og sikkert også et booking-plugin, som nemt kan implementeres.

I øvrigt er "JavaScript" nok ikke den rigtige kategori til dette spørgsmål, men hul i det. :o)
Avatar billede smedenhansen Nybegynder
12. oktober 2010 - 13:49 #3
Der er tale om Joomla! ..
hehe, nej det kan godt være jeg er forkert på den, men er som sagt lidt lost i dette felt.

Jeg synes jeg har tjekket Joomla! for alle extentions, og har ikke fundet det jeg har brug for.

Tak indtil videre :)
Avatar billede w13 Novice
12. oktober 2010 - 14:17 #4
Avatar billede w13 Novice
12. oktober 2010 - 14:18 #5
Det er nemlig meget nemmere at lægge en extension ind end at den kode, du har fundet, så derfor ville det være en klar fordel.