Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
12. oktober 2010 - 00:02 Der er 1 løsning

Dsp plugins i winamp

Hej

Jeg kører windows 7 ultimate 32bit på en sprit ny maskine med Realtek Hd lydkort.
Problemet er at jeg ikke kan få plugins til at virke i winamp.
Jeg har lige installeret DFX audio enhancer, som så starter op sammen med winamp, men den ligger ikke nogen effekt på lyden, og i programmet står der no audio, jeg har prøvet med andre plugins fra winamps hjemmeside, og de virker heller ikke.
Er det en indstilling i lydkortet jeg overser eller hva?
Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.
Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
17. oktober 2010 - 14:49 #1
Ser ikke ud til der sker noget her.