Avatar billede fomse Nybegynder
25. juli 2001 - 13:13 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

Flere IE-browsere på en maskine?

Er der nogen som ved om man kan have flere for´skellige Internet Explorer-versioner installeret, ligesom man kan med Netscape??
Og hvis det kan lade sig gøre, kan I fortælle mig hvordan?

Fomse:-)
Avatar billede nute Nybegynder
25. juli 2001 - 13:15 #1
det kan man ikke (så vidt jeg har kunnet finne fremt til). Men hvis det er noen med et annet svar, så lytter jeg gjerne med...

/nute
Avatar billede nute Nybegynder
25. juli 2001 - 13:15 #2
svar
Avatar billede maniacdog Nybegynder
25. juli 2001 - 13:17 #3
Det kan man ikke nej, til hvad formål skulle man bruge det til? Teste ens hjemmeside i flere udgaver?
Det mener jeg at der findes et(flere?) programmer til.

Men måske kan du i Windows 95, i 98 og op der er jeg 100% sikker på man ikke kan da det er interegret (rigtigt stavet?) i selve windows.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. juli 2001 - 13:22 #4
det kan ikke lade sig gøre fordi exploreren en en så integreret del af windows.
Avatar billede fomse Nybegynder
25. juli 2001 - 13:22 #5
maniacdog>>

Hvilke programmer er det?

Fomse:-)
Avatar billede mbm10 Nybegynder
25. juli 2001 - 13:26 #6
Hej Fomse-drengen

Jeg mener du kan bruge et program
der hedder AutoCAD, som én af mine kammeraters
far har liggende på sin PC.
Han er god til Web-design
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. juli 2001 - 13:27 #7
autocad er ikke til webdisign, det er til cad tegninger
Avatar billede fomse Nybegynder
25. juli 2001 - 13:27 #8
Hej mbm10 (alias Harske Morten)

Du er simpelthen for langt ude........
Hils Belinda mange gange......

Fomse:-)
Avatar billede mbm10 Nybegynder
25. juli 2001 - 13:29 #9
Nej Carsten Lusk det er det ikke,
jeg har selv engang lavet en fed hjemmeside
med AutoCAD.
Avatar billede eflow Nybegynder
25. juli 2001 - 13:35 #10
lol....AutoCAD er til at lave cad programmer i til maskiner ect. min farbror bruger det så kom ikke og sig at det er til at lave hp i...
Avatar billede fomse Nybegynder
25. juli 2001 - 13:57 #11
maniacdog>>

Kan du ikke fortælle mig hvilke programmer man kan anvende til at teste websider i forskellige browsere!! Evt. også hvor man kan downloade dem!!!!

FOmse:-)
Avatar billede mbm10 Nybegynder
25. juli 2001 - 14:06 #12
Nå Fomse gi mig pointene,
jeg har jo svaret på dit spørgsmål
Avatar billede nute Nybegynder
25. juli 2001 - 14:10 #13
mbm10 >> litt optiistisk å håpe på å få noen points med et svar om AutoCad ?!
Avatar billede eflow Nybegynder
25. juli 2001 - 14:14 #14
ja...et forkert svar om AutoCAD...lol
Avatar billede nute Nybegynder
25. juli 2001 - 14:15 #15
eflow >> yup...:-D
Avatar billede mbm10 Nybegynder
25. juli 2001 - 14:23 #16
ÅÅÅÅrrrrhhhh
Så gider jeg fandeme ikke at hjælpe en anden gang,
man skal skú da have sine point når jeg har svaret
rigtigt.

Nul putte sidste gang jeg kommer med et svar
hvis der er på den måde jeg skal behandles.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. juli 2001 - 14:24 #17
mbm10>>du har sq\' da heller ikke svaret rigtigt, jeg kender en der tegner hydraulik diagrammer i AutoCAD, den er sq\' ikke til websider
Avatar billede nute Nybegynder
25. juli 2001 - 14:28 #18
mbm10 >> \"ÅÅÅÅrrrrhhhh...Så gider jeg fandeme ikke at hjælpe en anden gang\"...vel...hvis du kommer med tilsvarende relativt håpløse svar en annen gang, så er det kanskje godt at du sparer deg selv for ydmykelsen av å svare. Om vi taper noe på det, er knappest en realitet.

\"man skal skú da have sine point når jeg har svaret rigtigt\"...AutoCad er antakelig det mest avanserte program til industridesign. Hvis du vil kaste bort styggelig masse penger på å kjøpe en lisens for å bruke det til noe man overhodet ikke kan bruke det til, så er du velkommen til å gjøre det. Meeeen....det er da laaangt fra et riktig svar.

/nute
Avatar billede hotpop Novice
25. juli 2001 - 15:29 #19
mbm10> Du har sgu ret! AutoCAD KAN også bruges til at designe websider med, så du er blevet snydt for 7 - 8 point... Og hvad så? dem tjener du nok et andet sted :)
Avatar billede kapla Nybegynder
25. juli 2001 - 16:35 #20
Avatar billede maniacdog Nybegynder
25. juli 2001 - 17:46 #21
fomse> Nu kan jeg ikke lige huske navnet men jeg har fundet et hvor du kan teste din hjemmeside i forskellige opløsninger nemt og hurtigt.

Hvis du vil hente det kan det hentes her:

\"BrowserSizer 1.03a\"

http://download.cnet.com/downloads/0-4003370-100-902705.html?tag=st.dl.4003370-106-1.lst-1-18.902705
Avatar billede maniacdog Nybegynder
25. juli 2001 - 17:49 #22
Kapla0 fandt det jeg søgte...burde ha tjekket hans link først :)