Avatar billede dompap Novice
10. oktober 2010 - 23:07 Der er 1 løsning

Wi-fi media connect Philips streaming til tv er ustabilt

Har lige købt et Philips tv hvor man med en usb dongle kan overføre/vise film fra pc'en til tv'et trådløst.

Problemet er, at det trådløse netværk kun kører ca. 15-30 minutter inden forbindelsen ryger.

Findes der software der kan analysere hvad der går galt ?
Hvordan fejlsøger jeg på dette problem ?

Router er netgear CG3200 (yousee) 200 mbit.
Donglen er Philips PTA/01 54 mbit

(PC/router er kraftig nok - når forbindelsen ryger kan jeg genetablere forbindelsen, men det er jo lidt "fesent" at skulle genetablere forbindelsen 3-4-5 gange i løbet af en film.)

M.v.h.
Dompap
Avatar billede dompap Novice
14. oktober 2010 - 20:11 #1
Har lagt nyt spm. - lukker dette spm.