Avatar billede theolivermand Nybegynder
10. oktober 2010 - 00:47 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hemmelig klub

Jeg har hørt meget om hemmelige klubber lige for tiden.
Men hvad er det for noget?
Så jeg vil hvide om der er nogen her der kan fortælle noget om hvad en hemmelig klub er.
Og måske også hvordan man laver en hemmelig klub.
Avatar billede noltus Novice
10. oktober 2010 - 03:07 #1
Nvis nogen er  med i en hemmelig klub,så ville man jo ikke fortælle det,for så er klubben jo ikke hemmelig mere
10. oktober 2010 - 09:02 #2
Tihi - du tilhører bla. den 'hemmelige' klub, som glemmer at vende tilbage/lukke sine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/theolivermand
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3 (og fremefter)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2010 - 09:54 #3
#2 Ja det er den klub vi har her på eksperten.

Den er dog ikke hemmelig længere, da vi kan se hvor mange point der er ude.
10. oktober 2010 - 10:02 #4
... men de personer som er 'kandidat' til at være på listen, kender den åbenbart ikke *G* ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2010 - 13:08 #5
#4 nej den er jo også hemmelig ;)
Avatar billede noltus Novice
10. oktober 2010 - 14:00 #6
Der er jo også "Klubben for selvbestaltede politibetjente på experten"
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2010 - 14:07 #7
Og der er også "klubben for dem der er ligeglade med regler, alm. opførsel m.m. på experten".

Disse personer er de værste, for de gider ikke lære brugerne hvvordan man bruger experten og hvordan man bruger den.
Avatar billede noltus Novice
10. oktober 2010 - 14:53 #8
Det er såmend ikke så galt,folk kan selv læse,de får påmindelse via mail,og man kan bare lade være med at svare hvis man synes de har for mange point ude
Avatar billede frem-ad Professor
10. oktober 2010 - 16:39 #9
Tilbage til selve spørgsmålet en hemmelig klub kan være en loge.
Jeg er selv en del af den danske frimurerloge. Andre ved den er der og min omgangskreds ved jeg er medlem, men det er kun loge brøderne der ved hvad der sker inde for murene, "konerne" må komme med den dag du skal indlemmes.

Dette er et andet eks. http://ing.dk/artikel/99093-forskernes-hemmelige-klub-fylder-50 hvor offentligheden ikke skal vide hvad der sker.

OBS.: 559 point. Point ude: 291
Avatar billede noltus Novice
12. oktober 2010 - 23:19 #10
john_stigers følte du dig truffet LOL
Avatar billede 220661 Ekspert
13. oktober 2010 - 16:01 #11
#9 Helt enig. Seriøst forslag til hvad en hemmelig klub kan være.
Avatar billede theolivermand Nybegynder
13. oktober 2010 - 16:05 #12
Der er altid kun en der vil hjælpe mig.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. oktober 2010 - 16:14 #13
Skulle du så ikke give vedkommende point?
Du skulle jo bede ham om svar??
Avatar billede frem-ad Professor
13. oktober 2010 - 16:47 #14
Citat: Der er altid kun en der vil hjælpe mig.

Skulle så ikke have pointene istedet for dig selv
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2010 - 20:30 #15
Noltus - ikke det mindste... skulle jeg da det???
Avatar billede 220661 Ekspert
15. oktober 2010 - 09:07 #16
#15 Slet ikke.
Vi forsøger jo bare at hjælpe efter de retningsliner der er udstukket af Eksperten.
Desværre er der mange der ikke får læst faq igennem, så de ved hvordan man skal gøre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2010 - 20:07 #17
Lige præcis.