Avatar billede vieira Nybegynder
09. oktober 2010 - 08:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

acer aspire 5102 wlmi

Jeg kunne godt tænke mig at starte min computer helt forfra fra startindstilligerne, da den er blevet så langsom,og har taget alt hvad jeg skal bruge og lagt på en extern hardisk.

Jeg er lidt i tvivl om hvad det er jeg skal trykke i starten når jeg starter computeren op for at få den til at slette alt på computeren og lægge windows ind igen.

acer aspire 5102wmli
kører windows xp

ved ikke om i skal bruge flere oplysninger men så skriv lige tilbage.tak
Avatar billede haverslev Novice
09. oktober 2010 - 08:27 #1
Når du starter Aceren, så tryk på ALT+F10 samtidig og du kommer i recovery menu - herefter følger du blot anvisningen på skæremen
Avatar billede vieira Nybegynder
09. oktober 2010 - 08:43 #3
Nu har min computer været på værksted for et års tid siden hvor det der acer program er blevet fjernet, men jeg har lavet en back up da jeg købte computer som fylder et par dvd skiver kan jeg bruge dem til nogen, og hvis ja hvor finder jeg de rigtige drivere.
Avatar billede haverslev Novice
09. oktober 2010 - 09:01 #4
Hvis du har bændt DVD ud, så skal du bare boote op på den første af dem (nr.1) og derefter følge vejledning og putte nr.2 disk i osv.

Hvis ikke du har div. drivere, så kan de hentes på Acer`s hjemmeside.
Start altid med at installere chipset drivere når det drejer sig om XP
http://www.acer.dk/acer/service.do;jsessionid=7E8FC6E254B195C9B2E2888F9D6AC82C.public_a_14a?LanguageISOCtxParam=da&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=405&sp=page15e&ctx2.c2att1=5&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=405&CountryISOCtxParam=DK&ctx1.att21k=1&CRC=2620641492