Avatar billede jepz13 Nybegynder
07. oktober 2010 - 19:05 Der er 6 kommentarer

Ændring af sidefil.

Hej Allesammen.

Jeg har et problem med min sidefil.

Efter jeg flere gange har fået advarslen fra windows om at den mangler ram, og vil lukke mit program ned for ikke at miste data, gik jeg ud fra at det omhandlede min sidefil.

Jeg har 4 gb ddr3 tilgængelig.

Når jeg vil ind for at redigere min sidefil har jeg windows sat til at den automatisk skal administrere min sidefilsstørrelse for alle drev.

Hvad der imidlertid er underligt er at jeg kan se at den i aktuel tildeling står på "0". I minimalt tilladt står der "16". og i anbefalet står der "6130"

Nogle ide om hvorfor den ikke bruger min sidefil, eller hvordan jeg kan få den i brug igen?

Håber meget på et godt svar.

Hilsen Jeppe.
Avatar billede haverslev Novice
07. oktober 2010 - 19:09 #1
Kig lige på alle dine åbne spørgsmål - du har vist også modtaget mails fra eksperten omkring dette :-)
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jepz13
Avatar billede jepz13 Nybegynder
07. oktober 2010 - 19:12 #2
Hvad tænker du på?
Nu tjekker jeg meget sjældent min mail, men faktisk har jeg ikke modtaget nogle mails. hvad skulle disse gå ud på?
Avatar billede jepz13 Nybegynder
07. oktober 2010 - 19:18 #3
Er løst.
Avatar billede haverslev Novice
07. oktober 2010 - 19:33 #4
Du har jo masser af spørgsmål, som du har oprettet og de er IKKE lukket.
Folk har jo skrevet i de spørgsmål, så du bedes jo give disse folk en info om status ellers er det bare at gøre grin med deres deltagelse.
07. oktober 2010 - 19:36 #5
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 - hvad mere skal du vide ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. oktober 2010 - 21:01 #6
Hvis ikke du modtager mails burde du tjekke dit spamfilter efter.

Og så skriver vi altså 2010, så den med ikke at tjekke mails er en lille smule langt ude... :)