Avatar billede the_saint Nybegynder
07. oktober 2010 - 18:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mirror desktop på en anden computer

Hej experter! :)

Jeg søger et program som kan mirror hvad jeg ser på min skærm over på en anden computer..

Eks:
Vi har 3 workstations som vi hver især arbejder på.
og så har vi en computer med en stor skærm tilknyttet.

Det vi nu vil er at vi fra hver vores workstations skal kunne sende hvad vi ser over på computeren med den store skærm.

Faktisk hvad dette gør, men søger et eventuelt gratis alternativ:
http://www.maxivista.com/mirror_screen.htm

På forhånd tak :)

Mvh.
Mikkel
Avatar billede aners Nybegynder
07. oktober 2010 - 19:59 #1
Jeg havde nok valgt at gøre det med hardware. Et 200krs grafikkort/en kasse der dublerer output.
Avatar billede the_saint Nybegynder
07. oktober 2010 - 20:02 #2
Workstations er måske så meget sagt - det er laptops :o) Så ekstra hardware er ikke en option + vi så skal skiftes til at have kablet hvis vi skal vise noget..

En hardware usb dongle løsning kunne dog være en mulighed
USB -> HDMI eller lign
Avatar billede the_saint Nybegynder
21. marts 2011 - 07:04 #3
Ingen ordentlig løsning.

Endte med at bruge teamviewer - men det fungere langt fra optimalt.