Avatar billede noerager Nybegynder
07. oktober 2010 - 09:10 Der er 8 kommentarer

Geninstallation af Windows XP Pro

Hej
Jeg har en computer med XP Pro servicepack 3. Jeg har problemer med at lave opdateringer fra Windows update på den. Så tænkte jeg at jeg kunne måske geninstallere windows igen dog uden at formattere med videre. Kan det lade sig gøre?

Desuden vil jeg gerne vide om det er muligt at lave installationen fra en anden disk hvor jeg har kopieret min windows cd over på?

Tak for hjælpen.

Ps. Det er blandt andet .net framework 2.o jeg ikke kan installere.
Avatar billede NCG Novice
07. oktober 2010 - 09:32 #1
Du kan godt lave en re-installation oveni din gamle XP. Den vil så lave en slags reparation (har dog aldrig selv brugt det).
Det burde også kunne lade sig gøre, at installerer fra en anden disk.

Men hvorfor kan du ikke få .Net på, har du prøvet at download og installerer den manuelt ?
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2010 - 10:33 #2
Avatar billede noerager Nybegynder
07. oktober 2010 - 11:03 #3
Det ser desværre ikke ud til jeg kan hente fra sdu.dk. Har du mulighed for at sende filen til mig på noerager @ yahoo dk. Så vil jeg prøve denne mulighed.
Avatar billede noerager Nybegynder
07. oktober 2010 - 11:04 #4
den mulighed for at installere fra Microsofts hjemmeside får jeg fejl.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2010 - 11:27 #5
der er en server fejl på deres side. den fremkommer med blank skærm

det er ikke så godt syd dansk universitet
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2010 - 11:29 #6
Avatar billede noerager Nybegynder
04. januar 2011 - 08:17 #7
Hvis der er nogen der vil have point så læg et svar
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2011 - 09:17 #8
hvis det kunne bruges